Wednesday, October 31, 2012

;(

tadi aku lepak mkn kt kdai mamak..elok tngah sedap2 aku mkn ade perempuan lalu depan aku..perempuan tu sebiji mcm mke perempuan yg aku syg dlu...aku ingt nk la ngejas nye..bisyik je balak dye plak ekot blkg..aku pon sgan la dah balak dye tngok aku...haha..malu gile..dah la lme aku tenung perempuan tu..aduhh..ape lar nasib aku gile byg sngt..knp la susah sngt kau nk terime aku ek..ape salah aku pon aku xtaw..rase aku,aku xde pon buat salah dngn ko..tiap2 ari aku tunggu msj dari ko..kot kau nk anta jwpn ke nk tnye kabar ke..xde jgak..aku syg kt ko sngt2...smpai awek org pon aku dah tenung lame2..bg la aku peluang nk tenung kau yg sebenarnye..aku xnk tenung org laen walaupon mke dye mcm ko..tp nk bwat mcm mne,nk mlepaskn rindu nk tngok mke ko susah plak..mne yg aku jmpe sebiji mke mcm ko aku tngok jela...hehe..aku harap suatu hari nnty hubungn kite akan kembali balik mcm dlu..aku harap sngt2...smpai skrg aku tunggu kau syg...aku xkn cari org laen..aku tunggu jwapan dari kau..aku harap kau faham perasaan aku mcm mne dekat kau..mmg dlu kau tngok aku mcm xsyg..tp dlm hati aku neh kau xtaw betape sygnye aku dkat kau..kalo aku ade buat salah aku mnx maaf sngt2..alamak ai sedihnye hati aku..huh..

No comments:

Post a Comment